Regulamin Strony Internetowej

WWW.TRZEBACHLEBA.PL

Obowiązujący od dnia [Data publikacji]

§ 1 Postanowienia Ogólne

  • Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady i warunki korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.trzebachleba.pl (zwanego dalej „Serwisem”), prowadzonego przez [Pełna nazwa Piekarni Trzeba chleba, forma prawna, adres siedziby, NIP, REGON] (zwanego dalej „Operatorem” lub „Piekarnią”).
  • Każda osoba korzystająca z Serwisu (zwana dalej „Użytkownikiem”) zobowiązana jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z Usług.
  • Rozpoczęcie korzystania z Serwisu, w szczególności poprzez przeglądanie jego zawartości, składanie Zamówień lub dokonanie Rejestracji Konta, jest równoznaczne z pełną akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu oraz zobowiązaniem do ich przestrzegania.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    § 2 Definicje

    • Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem www.trzebachleba.pl, za pośrednictwem której Piekarnia prezentuje swoje produkty oraz umożliwia składanie Zamówień.
    • Użytkownik – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Serwisu.
    • Konto Użytkownika – opcjonalny, indywidualny panel Użytkownika w Serwisie, zakładany po procesie Rejestracji, umożliwiający w szczególności wgląd w historię Zamówień.
    • Rejestracja – proces dobrowolnego zakładania Konta Użytkownika w Serwisie, wymagający podania danych osobowych wskazanych w formularzu rejestracyjnym.
    • Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika składane za pośrednictwem Serwisu, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Produktów oferowanych przez Piekarnię, określające rodzaj i liczbę Produktów, wybraną datę odbioru oraz wymagające podania numeru telefonu Użytkownika.
    • Produkty – towary oferowane do sprzedaży przez Piekarnię za pośrednictwem Serwisu.
    • Dzień Roboczy – każdy dzień od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    • Lokal – fizyczny punkt sprzedaży Piekarni Trzeba chleba, zlokalizowany pod adresem [Dokładny adres lokalu/lokali Piekarni].

      § 3 Rejestracja i Konto Użytkownika

      • Użytkownik może składać Zamówienia w Serwisie bez konieczności zakładania Konta Użytkownika. W takim przypadku do złożenia Zamówienia wymagane jest podanie numeru telefonu oraz innych danych niezbędnych do realizacji Zamówienia, wskazanych w formularzu zamówienia.
      • Założenie Konta Użytkownika jest dobrowolne i bezpłatne. Konto Użytkownika umożliwia w szczególności wgląd w historię złożonych Zamówień oraz, w przypadku zalogowania, potencjalnie szybsze składanie kolejnych Zamówień poprzez automatyczne uzupełnienie niektórych danych.
      • W celu dokonania Rejestracji i założenia Konta Użytkownika, należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Podanie numeru telefonu jest opcjonalne dla samego Konta, ale może być wymagane przy składaniu Zamówienia.
      • Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych, aktualnych i kompletnych danych podczas Rejestracji oraz do ich niezwłocznego aktualizowania w przypadku zmiany.
      • Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego, na podany adres e-mail może zostać wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym lub inną formą potwierdzenia. Z chwilą aktywacji Konta Użytkownika dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, dotyczących prowadzenia Konta.
      • Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie poufności swojego hasła dostępu do Konta Użytkownika i ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania podejmowane przy użyciu jego Konta.

        § 4 Składanie i Realizacja Zamówień

        • Użytkownik może składać Zamówienia na Produkty dostępne w Serwisie przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
        • W celu złożenia Zamówienia, Użytkownik wybiera Produkty z oferty Piekarni, dodaje je do koszyka, określa preferowaną datę odbioru Zamówienia w Lokalu oraz podaje swój numer telefonu. W przypadku Użytkowników posiadających Konto i zalogowanych, niektóre dane mogą zostać uzupełnione automatycznie.
        • Płatność za zamówione Produkty następuje w momencie odbioru Zamówienia w Lokalu, gotówką lub kartą płatniczą, zgodnie z dostępnymi metodami płatności w Lokalu.
        • Złożenie Zamówienia przez Użytkownika jest równoznaczne ze zobowiązaniem się do odbioru zamówionych Produktów w wybranym terminie i miejscu oraz do uiszczenia za nie ceny wskazanej w Serwisie.
        • Potwierdzenie złożenia Zamówienia może zostać wysłane na adres e-mail Użytkownika (jeśli został podany) lub przekazane w inny sposób wskazany w Serwisie (np. poprzez wyświetlenie komunikatu).
        • Piekarnia dokłada wszelkich starań, aby Produkty prezentowane w Serwisie były dostępne. W przypadku braku możliwości realizacji części lub całości Zamówienia, Piekarnia niezwłocznie poinformuje o tym Użytkownika telefonicznie lub mailowo (jeśli podany), proponując ewentualne rozwiązania (np. zmianę Zamówienia, anulowanie części lub całości).

          § 5 Anulowanie Zamówienia

          • Użytkownik ma prawo anulować złożone Zamówienie nie później niż na 1 (jedną) godzinę przed godziną zamknięcia Lokalu w dniu wyznaczonym jako data odbioru Zamówienia. Godziny otwarcia Lokalu są dostępne w Serwisie lub bezpośrednio w Lokalu.
          • Anulowanie Zamówienia może nastąpić poprzez: a) Kontakt telefoniczny z Lokalem pod numerem [Numer telefonu Piekarni];
            b) W przypadku Użytkowników posiadających Konto Użytkownika i zalogowanych, poprzez skorzystanie z odpowiedniej funkcjonalności w Koncie Użytkownika w Serwisie, o ile taka funkcjonalność jest dostępna.
          • W przypadku prawidłowego anulowania Zamówienia, zobowiązanie Użytkownika do odbioru i zapłaty za Produkty wygasa.

            § 6 Odpowiedzialność Użytkownika i Blokada Możliwości Składania Zamówień

            • Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu, w szczególności do podawania prawdziwych danych kontaktowych (numeru telefonu).
            • Notoryczne lub wielokrotne składanie Zamówień, a następnie ich nieodbieranie i nieopłacanie przez Użytkownika, lub podawanie nieprawdziwych danych, może zostać uznane za naruszenie Regulaminu i działanie na szkodę Piekarni.
            • W przypadku stwierdzenia działań, o których mowa w ust. 2, Operator zastrzega sobie prawo do czasowego lub stałego zablokowania możliwości składania Zamówień przez Użytkownika z danego numeru telefonu. W przypadku Użytkowników posiadających Konto, blokada może dotyczyć również Konta. O zamiarze zastosowania blokady oraz o jej przyczynach Użytkownik zostanie, w miarę możliwości, poinformowany.

              § 7 Reklamacje dotyczące działania Serwisu

              • Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu, problemów technicznych związanych ze składaniem Zamówień lub niezgodności Zamówienia z jego treścią przy odbiorze (np. wydanie innych Produktów niż zamówione), Użytkownik może zgłaszać:
              • a. Pisemnie na adres siedziby Operatora: [Adres siedziby Piekarni];
              • b. Elektronicznie na adres e-mail: kontakt@trzebachleba.pl.
              • Reklamacja powinna zawierać co najmniej: dane identyfikujące Użytkownika (np. numer telefonu użyty do złożenia Zamówienia, imię i nazwisko jeśli dotyczy Konta), numer Zamówienia (jeśli dotyczy), opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz żądanie Użytkownika.
              • Operator rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej otrzymania i poinformuje Użytkownika o sposobie jej rozwiązania. Odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail Użytkownika (jeśli podany) lub w inny uzgodniony sposób.
              • Niniejszy paragraf nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Użytkownika wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących rękojmi za wady fizyczne Produktów, które mogą być realizowane zgodnie z tymi przepisami, zazwyczaj bezpośrednio w Lokalu.

                § 8 Własność Intelektualna

                • Wszelkie prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie internetowej Serwisu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Serwisu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Operatora, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.

                  § 9 Postanowienia Końcowe

                  • Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
                  • O wszelkich zmianach Regulaminu Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez publikację nowej treści Regulaminu na stronie Serwisu. Zmiany wchodzą w życie z dniem wskazanym w zmienionym Regulaminie, nie wcześniej jednak niż 7 dni od dnia ich publikacji. W przypadku Użytkowników posiadających Konto, mogą oni zostać dodatkowo powiadomieni drogą mailową.
                  • W przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu, Użytkownik nieposiadający Konta powinien zaprzestać korzystania z Serwisu. Użytkownik posiadający Konto ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną (prowadzenie Konta) poprzez usunięcie swojego Konta Użytkownika lub złożenie stosownego oświadczenia Operatorowi.
                  • Zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.
                  • Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
                  • Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy świadczenia usług drogą elektroniczną jest sąd właściwy według przepisów ogólnych.